Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Friday, January 04, 2008

Penat

Penat nye lah. Baru je balik dari ambik gambar kat studio. Aku ni mane lah pernah ambik gambar kat studio. Aku ingat kejap je lah gi ambik gambar tu. Rupa-rupanya lama giler. Penat betul rasa. Bukan penat ape, penat nak posing. Huhuhuhu. Aku ingat ambik gambar studio ni ambik sekali then terus lah ok kan. Rupa-rupanya kena ambik banyak-banyak then nanti baru pilih yang kite nak print. Camtu rupanya.

Gambar-gambar yang nak di print tak sempat pilih hari ni. Hari ahad nanti baru datang balik untuk pilih gambar-gambar yang menarik. Hopefully lawa lah gambar nanti. Orang tua kalau ambik gambar, rasa restless sikit boleh lah nak paksa-paksa senyum kan. Tapi, kalau baby dah rasa restless, susah lah jugak. Nak suruh Azfar pandang kamera memang lah menguji keimanan. Ahahahaha.

Lepas dah selesai sesi fotografi, terus gi lepak kedai mamak kat Taman Tun. Masa kat kedai mamak tu terjumpa lak ngan Si Wan Shah ex UNIC. Lawak giler ok. Nasib baik mamat tu tak sombong. Kalau die sombong, mau aku sekeh kepala die. Siap die datang kat meja aku borak-borak ngan adik-adik aku lagi. Tapi, die dah jadi cam awwww lah. Tak koser aku. Salam ngan mak aku pun hujung-hujung jari je. Kelakar habis aku rasa. Dah jadi producer skrg ni si Wan Shah tu bukan main lagi.

Lepas minum terus balik. Penat betul malam ni aku rasa. Camane lah agak nye nak ambik gambar kawin kan? Huhuhuhu. Mesti lagi penat aku rasa. Nak tukar-tukar baju lagi. Tu pun kalau ade tukar-tukar baju lah.

No comments: