Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, January 15, 2008

Semalam belah pagi dok kat rumah je. Then, mak cakap ade wedding kat Wisma MBSA Shah Alam. Sedara mak buat kenduri kawin anak die. Pagi semalam tak makan pun sebab tengahari nak gi makan kenduri. Save perut untuk lauk kenduri nama nye. Hahahahaa.

Tengahari gi kenduri. Serious lah aku tak kenal sangat sedara belah mak aku yang dok Muar. Kalau terlanggar bahu ke kat tetengah bandar KL, memang lah tatau tu sedara. Ahakssss. We all sampai kat kenduri kawin tu pun dah agak lewat. Pengantin dua-dua sama cantik and sama padan. Pelamin pun lawa sangat. Sape lagi yang buat pelamin kalau bukan Pak Ngah Onn. Pak Ngah Onn ni sepupu mak aku.

Kalau datang kenduri kawin jadi orang yang last ni best, segala nye orang serve. Tapi, tak der lah segalanya pun. Tapi, we all dapat makan lah kek pengantin. Sedap kek die lembut je. Banyak giler diorang bagi. Mak Long aku siap tapau lauk lagi. Mak aku tak dapat lauk, dapat bunga hiasan tu pun jadi lah. Hahahaha. Mak aku kan giler bunga.





Ni lah antara bunga yang sempat mak aku cilok kat kenduri kawin tu. Nasib baik kenduri sedara kan. Hahahaha. Kalau tidak, buat malu je mintak. Ahakssss.

Lepas dah ambik gambar ngan pengantin and borak-borak kejap. Dan mak aku pun puas hati sebab dapat bunga hiasan tu, kitorang pun terus menghala ke Hospital Serdang sebab nak pegi tengok makcik aku dalam ICU. Kesian nye lah aku tengok and gerun jugak aku masuk ICU tu tengok orang tengah bertarung dengan maut.

Lepas tu, terus menghala ke SS2 sebab abah nak gi beli kek untuk staff kat ofis abah. Kan hari ni birthday abah. Tu yang nak beli kek tu. Aku suruh abah drop aku and siti kat kedai gambar sebab ade project sikit. Nanti aku cerita lah eh project ape aku ngan siti buat semalam.

Lepas dah habis segala urusan kat SS2, terus menghala ke OU sebab nak gi cari hadiah for my dear Abah. Hehehehe. Senang je nak beli hadiah untuk abah. Abah tak cerewet.

No comments: