Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Friday, January 04, 2008

YM Hangit

Abang Farid: oit
Abang Farid: sibuk ka...
Abang Farid: oit bob, aku x dapat datang la malam nie sis, baru dapat surat kena pegi Putrajaya, ade interview jawatan kosong segera petang habis malam, takut tak sempat g SS2
eyzzahbatrisyia: lorrrr
eyzzahbatrisyia: sape yang interview ni?
Abang Farid: baru dapat surat dari Jabatan Perdana Menteri, suh datang petang nie juga ke sana
Abang Farid: aku la yang kene interview
Abang Farid: calon berkelayakan
eyzzahbatrisyia: awak cakap sendiri ah ngan abah
eyzzahbatrisyia: saya tatau
Abang Farid: alah mu tolong lah cakapkan
Abang Farid: wa takut abah melenting je nanti
eyzzahbatrisyia: awak ah cakap
eyzzahbatrisyia: awak takut, saya lagi takut
Abang Farid: cakap kat abah, saya kena g interview, Jawatan Kosong SEGERA : MENTERI KESIHATAN MALAYSIA
eyzzahbatrisyia: awak lah cakap
Abang Farid:
eyzzahbatrisyia: gatal
eyzzahbatrisyia: mengade
Abang Farid: HAR HAR HAR
eyzzahbatrisyia: yer yer jer aku percaya
eyzzahbatrisyia: siot jerk
Abang Farid: dah ramai orang terkene mesenje hangiiiiiiiiiiiiiittttttttttttttttttt aku
Abang Farid: kah kh kah
Abang Farid: +
eyzzahbatrisyia:
eyzzahbatrisyia: hangit lah sangat
Abang Farid: hihihihi
Abang Farid: kat sini pun ramai terkena
Abang Farid: hahahhaa

Kat atas ni perbualan antara aku ngan abang aku. Kengkonon nye nak gi interview lah kat Putrajaya sampai kan kena cancel untuk ambik gambar studio malam ni. Sekali, YM hangit daaaaaa. Sabo je lah aku. Kengkonon nye nak ganti panggilan hangit lah. Kelakar lah sangat. Aku siap bantai gelak golek-golek cam icon YM tu. Muahahahaha. Dah lah panggil aku bob. Tah ape-ape jerk.

No comments: