Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Sunday, February 17, 2008

Happy 2nd Birthday Irdina

Hari ni aku pegi birthday party Irdina, anak Kak Anna kat Putrajaya. Sampai-sampai je kat rumah Kak Anna, diorang terus buat cake cutting. Nasib baik lah aku sampai tepat pada masa nye. Comel sangat Irdina nak tiup lilin banyak-banyak kali. Huhuhuhu. Kek yang Kak Anna buat, sungguh la lawa dan sedap gitu. Tak sangka Kak Anna boleh buat kek yang lawa camtu. Lain kali, boleh lah order eh. Hehehehe.


The deco pun lawa sangat. Balloon banyak sangat kat siling. Suka sangat ngan balloons tu. Comel. Gambar balloon ni aku ambik dari blog Kak Anna. Aku tak sempat nak ambik gambar-gambar balloon ni sebab sibuk makan dan layan anak buah aku. Hahahahaha.


Makanan pun amat lah banyak. Kitorang punya port pun dekat ngan meja makan. Hahahaha. Senang nak ambik makanan kaedah nye. Ahakssss. Lepas dah makan, terus mintak diri ngan tuan rumah sebab nak balik. Before balik, ambik gambar dulu ngan Kak Anna. Suka lah tengok Irdina, very friendly ngan semua orang.





Lepas balik fro rumah Kak Anna, we all singgah Dataran Putra. Sesaje je nak gi ambik angin and ambik gambar. Syok dapat lepak-lepak kat Dataran Putra. Tapi, ramai sangat orang lah. Penuh parking. Dapat parking pun jauh sangat nak kena berjalan nak ke tasik. Lepas dah puas ambik-ambik gambar, terus balik rumah.



No comments: