Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, February 20, 2008

Kembara pink Karer

Semalam, masa on the way balik keje menghala balik rumah kat Sungai Buloh, telah melintas lah sebuah kembara ni. Nampak kembara warna pink ni terus teringat kat Kak Zaimah. Disebabkan akak nak sangat kembara warna pink kan, maka kite pun snap kan lah gambar kembara ni khas untuk akak. Hahahaha. Sambil memandu tu aku boleh snap gambar ni. Tak pernah aku buat keje camni tau. Huhuhuhuhu.



Agak-agak nye lah kan, lawa tak myvi aku buat kaler pink? Hahahaha. Kalau aku buat myvi aku kaler pink camni, mesti adik beradik aku kate aku buang tebiat ke hape. Hahahaha.

No comments: