Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, April 02, 2008

Jalan Jalan Tanpa Road tax

Korang nak tau satu cerita tak? Semalam aku ke hulu ke hilir bawak kereta, tak der road tax tau. Hahahaha. Aku boleh lupa nak tukar road tax. sabo je lah aku. Nasib baik tak kena tahan ngan polis tau. Kalau abah tau ni siap lah aku kena. Bangun pagi ni terus aku tukar road tax. Takut terlupa lagi haru je tau. Aku ni dah lah cuak je kalau terserempak ngan polis. Tak pasal-pasal je kena saman karang. So, skrg ni dah tukar road tax, baru lah lega nak bawak kereta. Semalam masa kat Gombak memang dah sedar dah road tax tak tukar lagi. tapi, aku buat dekkk je. Tak bagitau mak aku pun sebab nanti aku mesti kena laser punya lah. Tapi, aku tak fikir sangat pasal road tax tu. Aku buat tatau je.

No comments: