Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Sunday, March 09, 2008

Mari lah Mari Pergi Mengundi

Pagi ni kitorang semua bangun bapak lah awal nye. Ni semua gara-gara nak pegi mengundi lah ni. Kitorang pegi awal giler ni pun sebab kalau nak gi petang-petang sikit, abah aku tak der ah. Abah aku nak gi main golf. Sebab tu lah awal pagi lagi dah kuar gi mengundi ni. Berdebar-debar aku sehhh nak gi mengundi. Hahahaha. Tah ape-ape je aku ni tau. So, mari lah beramai-ramai pi beratur kat sekolah dan tunaikan kewajipan. Buat lah pilihan yang tepat eh. Lagi satu, jangan lupa bawak kad pengenalan eh. Karang, sia-sia jerk tak leh nak mengundi.

No comments: