Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Saturday, March 22, 2008

Selamat Bertunang Iera

Hari khamis lepas, bestfriend aku bertunang. Aku pegi ngan family aku. Pepagi lagi dah kuar rumah dalam pukul 9 pagi. Diorang kena ikut aku pegi awal pagi sebabnye tak der orang nak hantar diorang pegi rumah Iera. So, lepak lah diorang kat rumah Iera. Rombongan tunang Iera sampai dalam pukul 10 lebih. Sekejap je intro2 semua. Dalam pukul 11 lebih dah habis dah. Dah boleh makan dah. Lapar giler masa ni sebab tak makan dari pagi. Lepas dah makan, terus mintak diri nak balik then pegi pulak satu lagi kenduri kat rumah kawan mak aku. Kawan mak aku buat kenduri cukur jambul cucu die. Kat rumah kawan mak aku ni tak makan nasi pun. Aku just makan kuih jer.


Lepas tu, ade lagi satu kenduri. Kali ni pulak kenduri kesyukuran. Kat sini aku makan nasi lauk gulai daging. Sedap nye lah gulai daging die. Fresh je daging die. Baru siap masak. Lepas tu, terus balik and surfing internet kejap. Then, tido sampai nak dekat maghrib baru bangun. Sedap betul tido di kala tengah hujan. Lagi aku tarik selimut ade.




No comments: