Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, March 04, 2008

Selamat Tinggal Penderitaan

Langkah demi langkah
Aku teruskan jua
Masa demi masa
Sampai akhirnya
Terima kasih
Atas penghinaan
Yang kau lemparkan

Tangga demi tangga
Kita daki bersama
Jatuh terluka
Bangun semula
Terima kasih
Atas kesakitan
Yang telah kau berikan

Kerana itu penghinaan
Juga cemuhan
Diganti dengan kepujian
Dan kemuliaan

Airmata menjadi permata
Kebencian menjadi cinta
Inilah hidup did dalam dunia
Bak sandiwara

Selamat tinggal kesengsaraan
Selamat tinggal penderitaan
Terima kasih atas pengalaman
Yang kau berikan

Lagu ni skrg ni sentiasa bermain-main kat kepala aku. Begitu mahal harga sebuah kejayaan. Kejayaan akan hadir setelah kite puas menempuh penderitaan dan kesengsaraan dan setelah kite puas di hina dan di cemuh. Selepas itu, baru lah kejayaan yang akan muncul. Dan masa tu, baru lah orang yang pernah mencemuh dan menghina kite suatu masa dahulu akan muncul menjadi bestfriend kite. Tak pun, masa tu lah baru mereka nak mengaku kite sebagai bestfriend mereka. Begitulah kite sebagai pelakon di pentas dunia.

No comments: