Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, March 04, 2008

We Are The Champion





Lawa kan kek-kek di atas? Huhuhuhuh. Semalam aku pegi Agency kerana menyambut kejayaan 5 tahun berturut-turut mendapat tempat pertama di antara top ten. Best sangat-sangat pegi. Tak rugi rasa nye pegi semalam walaupun diri ku ini tak diraikan di atas pentas. Aku yakin suatu hari nanti, atas doa dan usaha aku ni, aku akan pasti diraikan. Insyaallah. Korang mesti tertanya-tanya kan, Agency ape ni? Huhuhuhu. Biar lah rahsia. Yang tau tu dendiam je lah eh.

No comments: