Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Monday, April 14, 2008

Congratulations Diyana & Khalid



Hari jumaat lepas, aku attend majlis akad nikah sepupu aku kat Bandar Sunway. Sepupu aku ni nikah ngan orang Iraq. Mata hijau lagi ok husband sepupu aku. Dapat anak nanti sure comel gilerrrrr. Dan lagi satu, husband sepupu aku ni tinggi tau. Abang aku boleh kalah ok ngan die. Tengok je lah gambar kat bawah ni.


Sepupu aku nikah sempoi giler ok. Tak der hantaran-hantaran ni. Tak payah nak pening kepala. Buat yang wajib sudah. Masa akad nikah pulak, makcik aku request husband sepupu aku ni baca surah Al-Rahman.



Alhamdulillah, semua nya berjalan dengan lancar. Dah selamat dah pun sepupu aku nikah ngan Khalid dan dinikahkan sendiri oleh pakcik aku dalam Bahasa Inggeris.

No comments: