Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, April 17, 2008

Invigilate

First time semalam aku kena invigilate exam. Huhuhuhu. Sangat tidak suka ok. Bosan yang amat. Nasib baik 2 jam je. Tapi, aku pun pandai jugak tau. Saje je pilih exam yang 2 jam. Kalau lah exam yang 3 jam, masak aku. Dan staff pentadbiran dikehendaki untuk invigilate 2 kali sahaja sepanjang exam. Macam-macam ragam ok aku dapat tengok masa invigilate ni. Kat bawah ni dialog yang aku rasa cam banyak lak songeh budak ni. Huhuhuhu.

Tetiba ade sorang student lelaki ni angkat tangan. So, aku pegi lah kat die ingatkan die nak buku tambahan ke ape kan.

Student : Puan, saya ni sebenarnya sakit perut. Tapi, misal kate kalau saya keluar pegi toilet, mesti lama sebab saya nak buang air besar. Saya di beri masa tambahan ke?

Aku : Mane boleh kami bagi masa tambahan. Kalau kami bagi masa tambahan kat awak, nanti semua nak masa tambahan. Camane?

Student : Owhhhh, ingatkan saya dapat masa tambahan.

Lepas tu, terus aku blah dari tempat student tu. Hamboi2, banyak lak songeh die nak masa tambahan. Sesuka hati die je.



No comments: