Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Friday, April 18, 2008

Shopping Buku

Comel tak beg handphone aku? Hehehehe. Yang atas tu beg handphone aku yang baru. Yang bawah tu beg handphone aku yang lama. Dah buruk ah beg handphone aku yang warna purple tu. Tu yang aku beli beg hanphone baru yang comel tu. Jatuh cinta pandang pertama tau.


Buku ni aku baru beli semalam. Asalnye, tengahari semalam aku cari buku ni kat SACC Mall ngan Ain. Tapi, kecewa giler sebab tak der buku ni kat SACC Mall. Kesudahannye, lepas je waktu keje kol 5 petang semalam, terus cargas ke MPH Bukit Raja cari buku ni. Yang berani pegi cari sampai ke Bukit Raja tu bukan ape, kitorang dah mintak dah dengan budak MPH kat SACC Mall suruh check kat Bukit Raja ade ke tak buku ni. Sekali, pegi2, ade buku ni. Seronok tak terkata ok. Tapi, belum start baca lagi sebab malam tadi sibuk uruskan Azfar. Abang aku awal-awal lagi dah belayar. Aku yang kena uruskan Azfar. Huhuhuhu. Takper, practice make perfect. Hahahaha.

No comments: