Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Saturday, April 05, 2008

Tatau Nak Letak Tajuk Ape

Semalam balik keje je, aku bantai tido. Penat sangat-sangat. Lately ni memang tak cukup tido sangat-sangat. Bawak kereta pun cam orang mabuk. Terhuyung hayang je rasa. Lepas maghrib, mak ajak keluar pegi Giant Kelana Jaya sebab mak nak gi beli seluar kat sane. Tapi, bukan lah seluar kat dalam giant tu. Tapi, Seluar yang ade jual kat booth tu.

Semalam, mak belanje makan Laksa Shack. Lama betul tak makan laksa johor. Sedap yang amat je rasa. Umar pulak makan Laksa Lemak Singapore. Untuk Syida kitorang bungkuskan je untuk die sebab die tak ikut. Mak tak makan sebab share je ngan aku.








Korang tengok lain tak aku pakai tudung? Hahahaha. Sesaje je aku pakai tudung ni sebab aku malas nak gosok tudung boley. Nampak sangat pemalas. Bile dah malas, aku capai je tudung ni. Senang. Tudung ni senang sangat nak pakai. Tak payah nak bentuk-bentuk. Tapi, aku rasa cam tembam nye lah pipi aku yang sedia tembam ni. Huhuhuhu. Tak per lah kan asal comel. Hahahaha, giler perasan aku ni.

No comments: