Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Monday, May 26, 2008

Azfar

Budak kecik ini sudah balik dari Australia. Pipi dah merah-merah dah haaaa. dah cam omputih dah. Tapi, mengada yang amat dah tanak kat orang. Sabo je lah aku. Baru je 10 hari pegi dah berlagak eh tanak kat orang. Asyik nangis je keje nye. Asyik nak kat mama ngan abah jer. Pipi tu dah makin melendut dah. Lagi lah aku geram yang amat.

Gambar ni ambik malam tadi before keluar gi Dating. Hahahaha. Dating ape benda nye kalau adik aku ikut sekali. Tak der makna nye. Skrg ni aku suka lah kalau keluar pakai baju kurung. Selesa je rasa. Dulu ade orang pertikaikan aku kenape suka benar aku pakai baju kurung? Bukan ke pakai seluar lagi selesa? Aduhai, aku pakai baju kurung pun ade nak pertikaikan. Tah ape-ape je manusia ni. Tak boleh tengok orang senang ke hape? Suka hati aku lah kan nak pakai ape pun. Orang yang pakai seksi bukak sana bukak sini tak der pulak orang nak pertikaikan. Tak der pulak orang nak tegur. Aku ni dah cukup bagus tau pakai baju kurung and tudung yang proper sebagai seorang muslimah. Kalau korang nak tegur aku, aku harap korang pegi lah tegur dulu sesape yang pakai tudung tapi, dengan pakaian yang tak proper. Pakaian yang tak proper tu, lu pikir lah sendiri. Huhuhuhuhu.

Aku ni kalau bab-bab berpakaian jangan nak tegur-tegur aku. Aku tahu diri aku. Tu sebabnya, aku tak takut nak persoalkan bab-bab pakaian ni. Aku tahu aku pakai pakaian yang proper. Ape-ape pun kan, suka hati akak lah kan nak pakai baju ape pun.

No comments: