Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, May 15, 2008

Charger Handphone Ku

Semalam tamat sudah riwayat charger handphone aku. Tapi, sikit pun tak der perasaan marah. Gelak kaw-kaw lagi ade lah. Hahahahaha.

Kisah nye camni, aku panggil lah Kak Ika nak tunjuk kat die ade budak-budak berlatih pancaragam. Dari tempat die, memang tak nampak bebudak tu berlatih. So, die pun bergegas lah datang tempat aku nak tengok bebudak tu berlatih. Sekali, die tersadung charger handphone aku. Masa tu, aku ni langsung lah tak der reaksi nak marah. Kalau kena kat Jila, memang dah mengamuk dah minah tu. Hahahaha. Kak Ika siap cakap menyesal die datang tempat aku. Aku siap cakap ah kat die, agak nye charger tu memang nak putus. Tapi, saje je nak jadikan Kak Ika penyebab kepada putus nye charger aku tu.



Pagi ni, aku datang keje, Kak Ika dah siap belikan dah charger handphone baru untuk aku. Thanks Kak Ika.

No comments: