Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, May 01, 2008

Digital Layout

Banyak giler collection Digital Scrapbook yang aku tak upload lagi kat dalam blog ni. Sementara ade masa ni, aku upload lah dulu mane-mane yang aku belum upload.

Cuba u all tengok gambar Azfar kat bawah ni. Dah macam big boy kan? Hihihihihi. Memula aku tengok gambar passport Azfar ni kan, terus aku berfikir, statik nye lah budak kecik ni ambik gambar. Reti lak dok diam yer. Kalau ambik gambar kat rumah, bukan nye reti nak dok diam. Sekali tengok cam budak 4 atau 5 tahun. Hahahahaha.














Credit seperti biasa di SINI.

Dan pada sesiapa yang berminat nak tempah custom digital scrapbook, boleh masuk

HIREME2SCRAP4U

No comments: