Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, May 21, 2008

Homeopathy

Semalam, aku ter buat ape pun kat rumah. Semalam aku tak sihat lah. Demam, batuk, selsema ngan tonsil. Siap pakej semua. Tapi, alhamdulillah, masa bulan 12 hari tu, aku dah start secara serius makan ubat homeopathy balik. Alhamdulillah sepanjang tahun ni, aku ambik MC pun sekali je. Kalau tahun-tahun lepas, setiap bulan mesti ade je muka aku ni ambik MC. So, semalam aku pegi lah Kampung Baru sebab nak gi jumpa ngan Dr. Tajudin. Dr. tajudin ni kira cam family doktor kitorang semua lah. Memang kitorang berubat homeopathy ngan die dah lama dah. Sejak daripada aku sekolah rendah lagi. Masa kitorang dok KL lagi. Skrg ni pun still lagi berubat ngan die. Kalau skrg ni, kalau aku nak MC je aku gi panel clinic. Kalau ubat, aku still makan ubat homeopathy.

Bagi aku, homeopathy ni memang bagus sebab kalau misal kate lah korang sakit kulit ke kan, makan ubat homeopathy, memang die akan keluar habis virus-virus penyakit kulit tu. Tapi, memang kena tahan lah. Tapi, lepas tu, virus tu tak datang dah. Kalau ko guna ubat klinik ni, die tak keluar habis virus tu. Tak lama lepas tu, ko kena balik penyakit kulit tu. Tu yang bagus nye homeopathy ni.


Ni lah Dr. Tajudin. Family Doctor kitorang. Lama giler dah kenal Doktor Tajudin ni.


No comments: