Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Saturday, May 31, 2008

Makan-Makan & Tengok Wayang

Hari ni lepas je balik keje, aku terus balik Sungai Buloh tukar baju and ambik baju tidur untuk aku tidur kan rumah Ain malam ni sebab nak gi jalan-jalan ngan Ain and Noor. Noor lah dok ajak Ain gi makan kat tempat best kat Kota Kemuning. Tapi, memang best pun makan kat situ. Kitorang gi makan kat Auntie Juliet Garden Cafe. Noor lah yang rekemen tempat ni. Aku ni mane lah tau Kota kemuning. First time aku jejak Kota kemuning ni tau. Kat sini kitorang makan western lah.



Interior dalam Auntie Juliet Garden Cafe

Fish and Chips yang sedap

Nama menu ni NEMO. Kuah die sedap sangat

Ni Chicken ape tah Ain punya

Ni dessert aku bread pudding with ice cream. sumpah sedap sangat-sangat

Ni dessert Ain, Hershey Chocolate With Ice Cream

Noor termenung jauh dan memikirkan cara camane lah die nak habiskan dessert die nih sebab nye perut minah ni kecik je banding ngan perut aku ngan Ain. Hahahaha.

Lepas je makan, terus we all menghala ke TGV bukit Raja sebab nak menonton cerita Apa Kata Hati? tayangan pukul 11.30 malam. Lepas tengok Apa Kata Hati? terus balik rumah Ain and terus tido sebab nak kena simpan tenaga. Banyak lagi aktiviti menanti esok hari.


No comments: