Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Monday, May 26, 2008

Wedding Shila

Hari ahad pulak aktiviti aku gi kenduri kawin Shila kat Kepong. sesampai tu, naik dulu bilik Shila, tapi pengantin tengah siap-siap. So, kesudahannya, makan lah dulu. Then, baru lah lepak kat dalam rumah Shila sementara tunggu pengantin bersiap. Then, nampak Shila kat tangga. Snap dulu gambar ngan Shila and along. Tak sangka dapat jumpa Along kat situ. Shila tinggi lah sangat. Aku ni nampak pendek je kat sebelah Shila. Huhuhuhu. Along pun same tinggi bebenor.




Gambar kat atas pelamin aku tak ambik pun sebab orang ramai lah. Then, terus balik. Balik-balik tu, bukan nye terus balik rumah. We all pegi Millenium Square dulu sebab siti nak gi beli buku kat Pay Less Warehouse Sale. Tapi, agak mengecewakan jugak lah sebab siti beli dua buah buku je. syida lak beli sebuah buku. Aku lak tak beli ape-ape pun kat Pay Less. Lepas tu, gi cuci kereta pulak kat Padang Jawa, Shah Alam. Aku suka cuci kereta kat sini sebab die buat cepat dan bersih. Lepas tu, terus masuk SACC Mall sebab Syida nak gi farmasi. Aku ngan Siti pulak masuk MPH sebab tak puas hati tak beli buku kat Pay Less tadi kan. Aku dapat sebuah je buku.


Lepas dah perabis duit beli buku dan sebagai nya, pegi lepak makan-makan and minum-minum pulak. Tak yah lah masukkan gambar makanan eh. Nanti karang orang kate blog aku ni blog makanan. Hahahaha. Dah lah ade sorang lecturer ni tegur, kalau korang tatau nak makan kat mane? Masuk je blog Eyzzah ni haaaaa. Macam-macam tempat makan ade. Huhuhuhu.

No comments: