Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, June 12, 2008

Abah Admitted

Abah aku admitted to IJN semalam. Asal nye abah demam je then kaki abah bengkak. Sebab tu lah doktor tahan kat wad sebab nak further monitoring. Before this, abah pernah jugak kena admit kat IJN. Tapi, dah lama lah. Masa zaman aku sekolah dulu. Masa zaman aku sekolah lagi lah terus sampai kena masuk ICU aku rasa. Tapi, kali ni tak der lah teruk. Tapi, sedih lah aku. Selama ni abah sihat dan ke hulu ke hilir kan. Tapi, semalam abah dok baring je atas katil. Sedih hati aku sebagai seorang anak tau.

Korang semua doakan kesihatan abah aku eh. Aku nak keje pun tak der mood lah. Hari ni aku keje half day je sebab petang ni nak gi melawat abah kat IJN. Memang kena balik awal sebab kalau balik cam biasa, anak buah aku lak tak leh masuk melawat atok die sebab budak boleh melawat sampai pukul 6 petang je.


Hari ni jugak birthday mak aku. Happy birthday mak. Semoga mak panjang umur dan murah rezeki. Nina sayang mak. Celebrate kat IJN je lah kite yer birthday mak kali ni. Tak per lah, nanti kalau abah dah keluar wad, kite celebrate lagi sekali kat luar ok. Petang ni nak gi IJN celebrate birthday mak kat wad. nasib baik lah abah dok kat dalam bilik sorang sebilik. So, boleh lah nak buat bilik tu cam rumah sendiri.

No comments: