Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, June 04, 2008

Aku Terima Nikahnya......

Semalam lepas je melawat Marina, aku pegi jumpa ngan Azila sebab nak gi ambik buku yang penulis nya bernama Hasrizal Abdul Jamil. Aku baca review pasal buku ni kat dalam blog Azila dan terus aku terpikat untuk memiliki senaskah buku ini. Tak senang duduk aku di buatnya selagi aku tak dapat senaskah buku ni. Aku memang bukan seorang penyabar. Aku tertarik dengan tajuk buku tersebut. Memang tak boleh tahan lah tajuk buku tu. Hahahaha. Tajuk buku tu yang buat aku terpikat sangat-sangat. Bile dah baca isi dalam nye lagi lah aku terpikat.



No comments: