Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Monday, June 02, 2008

Kenduri kahwin

Hari ahad aku pulak di penuhi dengan undangan perkahwinan kawan-kawan. Pagi ni aku bangun agak lah awal jugak. Then, siap-siap terus gi makan kat Mamak DE sek 8. Lepas tu, balik terus siap-siap sebab nak pegi kenduri kawin pulak. Hari ni aku dapat 2 jemputan kenduri kawin. Kenyang aku makan kenduri hari ni. Rumah pertama yang kitorang pegi rumah Sein. Masa aku ngan Ain sampai tu Jila ngan Marina dah sampai dah dengan husband masing-masing. Terus lah kitorang ni menjamu selera sementara orang belum ramai lagi. Lepas tu, terus masuk rumah berposing atas pelamin ngan dalam bilik pengantin. Pengantin tak rasmikan lagi kitorang dah rasmikan awal-awal dah. Sabo je lah aku.



Mak Buyung yang menunggu hari je nak meletup




Pasangan Merpati Dua Sejoli


Lepas je habis makan kenduri kat rumah Sein, terus gerak gi rumah Hidayah pulak sebab kakak die kawin hari ni. Kitorang gi lewat sikit kenduri kat rumah Dayah sebab stuck kat rumah Sein.



No comments: