Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, June 17, 2008

Lamborghini

Gambar kereta ni di ambil masa dalam perjalanan balik dari Melaka ke Kuala Lumpur. Kereta ni kereta Lamborghini. Aku kagum betul tengok kereta ni. Cam kereta Bumble Bee dalam transformers. Masa aku bawak kereta ni ade lah tercetus perbualan lawak antara aku ngan adik aku.

Aku : wowww weeee, Lamborghini.

Syida : Kak Nina, jangan bawak dekat-dekat weh kereta mahal tu.

Aku : Kenape tak leh bawak dekat-dekat pulak?

Syida : Yer ah, kalau terlanggar ke ape ke kan tak sempat break, tak mampu tau nak bayar. kereta ni dah lah mahal.

Aku : Hahahahaha. Lawak lah ko nih.

Syida memang lawak ok. Last-last aku tak tahan bawak belakang kereta Lamborghini ni, terus aku potong kereta ni. Hahaha. Yang boleh potong tu sebab die bawak slow je. Kalau bawak laju tak der makna nye aku nak potong.

Bile lah dapat nak naik kereta Lamborghini ni eh?

No comments: