Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Friday, June 20, 2008

Mungkin Ada Hikmahnya.......

Aku suka kate-kate dalam gambar kat atas ni. Aku dapat gambar ni kat friendster sorang adik ni. Terbekenan malas nak taip, aku ambik je lah gambar ni. Bile aku baca kata-kata kat dalam gambar ni cam ade kena mengena pulak dengan aku.

Alhamdulillah, berkat kesabaran dan kehadiran kawan-kawan aku redha dengan apa yang berlaku. Aku tidak menyalahkan takdir. Malah, aku bersyukur dari terlanjur lebih jauh lagi dalam hubungan tersebut. Wahhhh, ayat bukan main lagi. Hahahahaha.

Terima kasih kawan-kawan dan adik-adik ku kerana sudi mendengar luahan rasa ku ini. U all lah tulang belakang ku untuk ku teruskan hidup dengan melupakan episod luka ini. Tak guna menangisi lelaki itu kan sedangkan tanpa kite sedar sebenarnya lebih ramai lagi lelaki yang lebih layak untuk kite di luar sane.

No comments: