Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, July 03, 2008

Baju Raya

Korang dah beli baju raya? Aku dah beli dah pun kat Gulati's, Nagoya ngan Jakel. Hambik ko, bape banyak tempat lah mau cari kain daaaaa. Macam-macam warna ade baju raya aku tahun ni. Tapi, warna tema tahun ni gold. Aku tak jumpa lagi kain untuk tema baju raya tahun ni. Huhuhuhu. Mak ngan adik-adik aku dah jumpa dah. Mane lah nak cari ni kan. Korang punya bape pasang baju raya? Aku kira aku punya ade 7 pasang tau. Banyak giler. Kalah budak-budak ni nak beraya.

No comments: