Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, July 30, 2008

Kursus PIN

Hari ni aku ade kursus PIN kat JPBSM. Korang tau PIN tu ape? PIN tu Pelan Integriti Nasional. Aku mengantuk sangat-sangat lah weh dengar kursus-kursus camni. Selalunye, aku tido jerk bile kursus-kursus boring ni. Tapi, hari ni tak leh tido lah pulak sebab penceramahnye jenis yang tanya sorang-sorang. Ate, camane nak tido dok. Buat nye kalau aku tido lah kan, mau di sergahnye aku ni haaaa. Tak pasal-pasal je dapat malu free. Huhuhuhuh.

No comments: