Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Saturday, July 26, 2008

My New Guess Handbag

Presenting my new guess handbag. Ni lah first handbag aku tahun ni tau. Tahun ni memang aku tak der handbag baru. Ni handbag baru pertama untuk tahun ni. Huhuhuhu. Saya sangat berjimat cermat kan. Hahahaha. Bagus lah kan berjimat cermat dari membazir beli handbag banyak-banyak then tak pakai kan. Huhuhuhu. Aku tak mengata sesiapa yer. Aku mengata kat diri aku sendiri je. So, plzzzz lah sesiapa yang baca blog ni jangan terasa ok. Dulu aku un camtu gak. Tapi, skrg ni malas nak pakai handbag banyak-banyak. Kalau dah rasa boring pakai yang same je, baru beli handbag baru.

No comments: