Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Saturday, July 05, 2008

Selamat Pengantin Baru Iera

Lepas je habis majlis potong kek En K kat ofis, terus aku bergegas pulak ke kenduri kawin Iera. Iera nikah ngan bersanding pada hari yang same. Senang cerita kan. Buat majlis satu hari je. Penat pun sekali je. Tak penat banyak-banyak kali. Aku tepek gambar je lah yer. Tak der ape nak cerita. Ngan member-member sekolah yang jumpa masa kenduri tu pun tak sempat nak snap sebab nak balik cepat sebab aku kena babysit Azfar.







No comments: