Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Friday, August 29, 2008

Buku lagi

Tengahari tadi Cik Eyzzah telah terbeli dua buah buku ini. Can't help lah bile tengok buku-buku cerita ni. So, saya pun ape lagi, beli aje lah kan tanpa rasa serba salah. Huhuhuhu. Bile lah pulak nak membaca buku-buku ni. Buku yang beli before this pun tak terbaca-baca lagi. Dah gatal membeli buku lain pulak.

Lepas dah beli buku cerita ni, tetiba budak kat MPH tu telah memasukkan buku koleksi doa terpilih oleh Dato' Dr. Harun Din. Bagus jugak budak tu bagi buku free kat saya kan. Bukan bermaksud saya tanak beli buku-buku yang berbentuk ilmiah camtu kan. Tapi, dah dapat free, alhamdulillah. Saya ambik jerk.


Di kesempatan ini, saya nak ucapkan selamat berpuasa kepada semua kawan-kawan blog saya. Dan saya mintak maaf eh kalau ade salah silap saya pada kawan-kawan semua. Semoga ibadah puasa kite semua di berkati hendak nye.






No comments: