Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, August 28, 2008

Hari Kopak Sedunia

Hari ni adalah hari kopak sedunia saya. Huhuhuhu. Saya memang lah terpengaruh tau bab-bab alat-alat make up ni. Asal nye memang nak beli lipstik jerk. Tapi, saya dah terbeli pulak 3 batang lipstik ngan liquid eye liner. Huhuhuhu. Dah lah tak reti nak pakai liquid eye liner. Tapi, tak per, Syida pandai pakai eye liner. So, boleh mintak tolong die ajar. Tak rugi pun beli kan. Ramai boleh guna kat rumah tu. Mak pun mesti nak cilok-cilok jugak lipstik saya ni haaaa.


No comments: