Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, August 28, 2008

Sakura

Petang semalam tetiba kat Paya Jaras ade pokok yang bunga die tumbah ala-ala sakura. Aku ni perasan dok kat Jepun lah sekejap. Tak payah nak gi Jepun nak menikmati sakura. Lawa nye lah bile bunga die tumbuh banyak-banyak camni. Aku siap berenti kat tepi jalan nak snap gambar ni. Tapi, aku tatau lah ape nama pokok ni. Tapi, lawa sangat kan. Mak aku kate kenape tak ambik gambar sendiri dekat pokok ni. Aku kate ape tau, melampau ok kalau nak ambik gambar kat pokok tu. Nanti kena gelak jer dengan orang kampung ade lah.






No comments: