Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, September 18, 2008

Di Atas Sajadah Cinta


Aku cuti dari hari selasa hari tu sampai lah hari ni. Esok aku dah nak kena start keje dah. Aduhai, malas nye nak gi keje. Huhuhuhu. Sepanjang aku dok rumah ni aku memerap jer dalam bilik. Pastu, aku layan cerita Di Atas Sajadah Cinta. Best weh citer-citer die. Memang kalau tengok confirm meleleh lah air mata ni. Ketiga-tiga hari aku dok layan Di Atas Sajadah Cinta ni, confirm aku nangis punya lah. Sedih tau. Aku try cari kat Youtube cerita Di Atas Sajadah Cinta ni. Tapi, tak der lah. Sape-sape boleh tolong tak bagitau kat aku, kat mane aku nak cari cerita ni. Kepingin banget nak tengok. Hahahaha. Cakap pun dah cam orang Indon ni haaaa.

Dan aku baru tau, Di Atas Sajadah Cinta ni ade version buku punya. Tengok lah nanti gi cari buku die ke kan.

No comments: