Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, September 11, 2008

Palace of The Golden Horses

Aku baru je balik dari berbuka kat Istana Kuda Emas. Penat sangat-sangat dan perut aku ketat sangat. Huhuhuhu. Makan banyak sangat tadi. Makanan banyak sangat pilihan sampai tatau nak makan ape dulu. Huhuhu. Gambar makanan aku tak snap sebab den sogan lah depan kawan-kawan abah. Kalau tak der kawan abah, dah lama dah aku snap. Ade lah beberapa gambar kitorang yang sempat kitorang snap.






Kitorang makan kat kawasan open air kat bahagian luar. So, senang lah sikit Azfar ngan Yaya berlari-lari kat rumput tu. Azfar sampai basah-basah baju sebab berpeluh. Almaklum je lah kan orang baru dapat kaki. Nak berjalan je lah keje nye.

No comments: