Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Saturday, September 27, 2008

Selamat Hari Raya

Di kesempatan ini, Eyzzah nak ucapkan Selamat Menyambut Hari Lebaran kepada semua pengunjung Dramatic... I'm A Dreamer ni. Eyzzah mohon ampun maaf sekira nye ade salah silap. Di samping itu, takut lah ade antara entry-entry eyzzah yang menginggung perasaan korang ke kan. Sesungguh nya manusia tak lari dari kesilapan kan.

Kepada sesiapa yang balik kampung tu hati-hati yer bawak kereta. Kepada sesiapa yang terserempak dengan eyzzah kat Kota Bharu tu, tegur-tegur lah yer. Hahahaha, macam lah ade yang nak menegur kan. Tah ape-ape jer.

Eyzzah sekeluarga akan balik ke Kelantan pada Petang ni. Maybe lepas Asar kot. Eyzzah akan naik bekerja semula pada 6 oktober sehari lepas birthday eyzzah. Bile fikir pasal birthday ni rasa dah makin tua lah pulak. Hahaha. Ok lah, melalut tak tentu pasal lah pulok.

No comments: