Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, September 17, 2008

Upin & Ipin

klik sini untuk dapatkan smiley upin dan ipinklik sini untuk dapatkan smiley upin dan ipinklik sini untuk dapatkan smiley upin dan ipinklik sini untuk dapatkan smiley upin dan ipinklik sini untuk dapatkan smiley upin dan ipin


Korang suka tak tengok Upin & Ipin? Aku suka sangat-sangat tengok Upin & Ipin ni. Comel sangat Upin & Ipin ni. Selalu nye aku tak tengok kat TV lah. Kalau nak tengok kat TV, asyik lah terlepas jerk. Aku selalu tengok kat Youtube jerk. Kalau korang nak tau Upin & Ipin ni comel ke tak, pi lah tengok kat Youtube.

No comments: