Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Sunday, September 14, 2008

Wedges

Malam semalam aku, Syida ngan Siti berbuka kat luar. Mak ngan abah je yang berbuka kat rumah. Saje je nak ubah angin. Sepanjang minggu ni, aku langsung tak berbuka kat rumah. Minggu ni aku ade macam-macam aktiviti. Sampai kan mak aku kate aku skrg ni makin ligat. Hahahaha. Nak wat camane kan. Dah memang ligat dah pun.

Semalam keluar rumah pukul 4 petang, terus fetch siti kat Shah Alam. Then, singgah rumah Ain jap solat asar. Lepas tu, terus menghala ke Ikea sebab nak beli karipap. Then, terus pegi Mcd sebab budak berdua ni teringin nak makan Mcd. Lepas bukak puasa terus hala ke The Curve sebab nak solat maghrib kat situ.

Lepas solat, masuk Nichi. Memang hajat di hati nak cari sandals. Sandal yang aku berkenan tak der saiz lah pulak. At last, aku ngan siti settle with our wedges. Aku punya warna hitam. Siti punya warna putih. Then, gi lepak Borders minum starbucks. Semalam ramai aku jumpa bloggers. Tapi, segan lah pulak nak menegur. I kan pemalu. Hahahaha.

No comments: