Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Monday, October 13, 2008

Comfy Chair

Kerusi ni comfy sangat. Boleh tido ok kalau dok atas kerusi ni kalau tengah tengok tv. Kerusi ni lah yang abah beli kat Ikano tu. Yang accidently terbeli tu.

Kerusi ni pulak kat dalam bilik Siti. She got this chair as her birthday present from abah. Aku suka giler lepak dalam bilik die and duduk atas kerusi ni. Kerusi ni boleh recline. Selalu kalau aku lepak dalam bilik Siti, memang akan cop duduk atas kerusi ni. Sanggup tu berebut dengan Syida semata-mata nak dok atas kerusi ni. Sangat selesa ok. Memang boleh tido lena tak sedar diri lah kalau tido atas kerusi ni. Abang aku siap teka kerusi ni harga die seribu. Hahahaha. Ape lak seribu. Murah jer kerusi ni weh Abang Farid.

P/S - entry ni tak der motif langsung kan. Hahahaha. Tak per lah. Suka hati lah kan, blog kite. Suka hati lah nak tulis ape. Saje je feels like updating my blog.

No comments: