Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, October 16, 2008

Jamuan Raya


Esok ade jamuan raya untuk staff UiTM. Aku suka sebab boleh rasa macam-macam makanan sebab die ade banyak gerai. Satu gerai diwakili oleh 3 fakulti kalau tak silap aku.dan esok jugak boleh jumpa kawan-kawan satu UiTM yang jarang lah sangat nak jumpa. Harap dapat jumpa masa majlis camni je lah. Harap dapat lah jumpa Diana Mummy Adam. Dah lama kenal die. Tapi, asyik lah tak sempat nak jumpa die. Hehehehe. Diana, kalau awak nampak kite, sila lah tegur yer.

No comments: