Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, October 08, 2008

Kereta Ku Bercalar



Kereta aku bercalar weh. Memula geram jugak. Skrg ni dah ok balik dah. Hahahaa. Ok pun dek kerana conversation antara mak ngan abah.

Aku : Mak, nina bengang lah ngan Umar sebab asal die bawak je kereta nina kan, mesti kereta nina bercalar sana sini.

Mak : Umar memang kalau bawak kereta mesti terbolah sokmo. Tak reti nak cermat langsung bawak kereta kakak. Mesti je nak langgar sana sini.

(terbolah tu bahasa kelantan maksud die cam tak cermat lah)

Aku : Tu lah pasal. Tak cemat langsung. Tak suka tau.

Abah : Kat mane yang calar tu?

Aku : Belah kanan kat pintu driver.

Abah : Abah yang buat tu.

Aku : Haaaaa, abah ke yang buat? Nina ingat Umar yang buat calar.

Abah : A'ah lah abah yang buat sebab hari tu abah nak reverse, abah pusing lah stereng, tak perasan kereta awak ade kat sebelah. Ape lagi, terus langgar. Tak per, sikit je tu, boleh polish balik.

Syida : Tu lah awak, parking rapat sangat ngan kereta abah. Kan hari tu saya dah cakap ngan awak jangan parking rapat sangat ngan kereta abah. Kan dah kena. Padan Muka.

Tersenyap terus sebab dah malu. Kalau umar ade, mesti aku dah kena kaw-kaw punya ngan die. Hahahaha. Tak per, kalau boss yang langgar, mesti boleh claim punya. Hahahaha.

Sila abaikan kereta ku yang kotor itu yer. Malas nak basuh lah. Hari tu nak basuh. tapi, hujan pulak dah. So, terus malas. Masa memula beli dulu rajin lah nak basuh tiap-tiap minggu. Skrg ni hampeh je pemalas. Tu lah, pakai kereta warna hitam lagi. Asal kotor je mesti nampak. Kalau keta warna silver cam siti punya kereta, kotor pun tak nampak.

No comments: