Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Friday, October 24, 2008

Sesuai ke Tak?

Hari ape eh aku tak ingat aku pegi Munawwarah ngan adik aku. Pegi beli satu lagi tudung munawwarah. Memula aku nak beli tudung warna pink. Tapi, rasa cam tak sesuai pulak aku pakai warna pink. So, end up, aku beli tudung munawwarah warna gold. Masa mula-mula pakai, aku rasa cam sesuai je aku pakai. Tapi, bile dah balik rumah, kenape lah aku rasa cam pelik je colour ni ngan muka aku. Huhuhuhu. Kalau tak lawa, aku nak tukar balik lah rasa nye colour ni. Huhuhuhu. Korang rasa sesuai tak colour ni ngan muka aku?

No comments: