Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, November 20, 2008

6 Hari lagi Beb

Pagi tadi gigih aku dok mengisi borang claim cuti ni haaaa. Aku ni selalu nye kalau aku buat OT, memang aku tak claim duit. Aku selalu claim cuti je. Kak Linda siap tanya aku, kenape aku tak claim duit jer? Kenape claim cuti? Jawapan aku senang je. Aku selalu ketandusan cuti tak ketandusan duit. Wahhhh, berlagak ok statement. Hahahaha. Tapi, memang betul pun. Kalau cuti banyak-banyak ni best. Tapi, kena habis kan dalam tahun ni jugak. Nak bercuti ke mane eh lepas ni? Hahahahhaa. Berlagak weh orang ade 6 hari cuti ni nak kena habiskan jugak tahun ni. Tapi, dalam sistem ade lagi 4 hari untuk carry forward ke tahun depan.

Lihat lah dunia, aku ade 6 hari cuti lagi yang nak kena habiskan tahun ni.


Cerita di bawah tak der kena mengena ngan cerita di atas. Saje je aku nak letak gambar perasan cun aku boleh? Hahahahaa. Suka hati aku lah kan blog aku.

Gambar ni tak der kena mengena ngan cerita di atas. Saje je aku snap-snap area pc aku ni haaaa. Comel kan? Hahahaha. Perasan ok.



No comments: