Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, November 04, 2008

Happy Birthday Syida

Hari ahad seharian aku dok rumah jerk. Dah petang baru keluar ke Shah Alam. Tu pun sebab nak ambik umar kat Bus Stand Sek 17. But, before that pegi rumah Mak Long dulu hantar atok aku kat situ. Then, terus hala ke Shah Alam, lepak-lepak kat Mcd Sek 3 dulu sementara tunggu pukul 7 malam. Bas Umar sampai pukul 7 malam. Kitorang sekarang ni tengah kemaruk Oreo Mudpie. Sedap giler tau.

Dah nak dekat-dekat pukul 7, terus hala ke Sek 9 sebab nak beli kek kat Baker's Cottage. Tapi, Baker's Cottage sek 9 tak der kek yang mak aku nak tu. So, terus we all ke Sek 18 sebab kat situ ade lagi satu Baker's Cottage. Alhamdulillah, ade jugak kek yang mak aku nak. Then, terus hala ke Masjid Unta kat Sek 18 untuk solat maghrib. Masjid Unta ni kalau orang dok kat Sek 18 tau lah kot sebab tiap-tiap kali raya haji je diorang sembelih unta kat masjid ni.

Masa nak solat maghrib tu, dapat sms dari Umar bagitau yang bas yang die naik tu berenti kat Pudu bukan kat Shah Alam. Ya allah, bengang nye lah rasa. Dah lah penat ni. Nak kena ke KL pulak ambik die. Aku kalau area Pudu tu memang aku surrender lah nak pegi. Terus aku suruh Siti call Umar and bagitau die aku ambik die kat KL Sentral. Maksud nye die kena pegi Kl Sentral naik Putra LRT. Kejam kan? Yessss, aku memang kejam. Tapi, tak der lah kejam sangat pun. Hahahaha. Alhamdulillah jalan nak ke KL tak jem. So, tak der lah bengang sangat. Kalau jem, memang aku mengamuk weh.

Lepas dah ambik Umar, terus hala balik Sungai Buloh and stop kat Tree Steak House sebab malam ni nak celebrate birthday Syida kat sini. Aku malas nak taip banyak-banyak lah weh. Tengok gambar je lah eh.




Lepas dinner, terus balik rumah dan tido sampai tak sedar diri. Esoknye nak kena gi keje awal. Aku bertugas kat bilik gerakan exam.

No comments: