Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, November 04, 2008

Open House Rumah Abang Azzam

Gambar bawah ni masa aku aku pegi rumah Abang Azzam masa hari deepavali. Abang Azzam ade buat open house. Abang Azzam ni abang aku. Die skrg ni tak duduk ngan family mertua die dah. Abang Azzam, Kak Ya ngan Yaya dah pindah dok rumah sendiri dah kat Prima Damansara. Sebenarnya aku dah lupa dah pun pasal gambar ni. Tapi, disebabkan malam kelmarin aku godek-godek kamera besar gabak tu, ade pulak gambar masa open house rumah Abang Azzam, aku pun masukkan lah dalam ni. Kebetulan pulak lepas tak der mood nak update blog, idea datang mencurah-curah pulak skrg ni.

Aku suka sangat bilik Yaya. Kalau we all pegi rumah Abang Azzam, kat bilik Yaya lah we all melepak. Quilt princess tu lah yang we all hadiahkan kat Yaya masa birthday die yang lepas. Yaya ni nama je ade bilik sendiri. tapi, tetap tido sebilik ngan Abah ibu lagi. Sabo je lah aku.

Makanan yang dihidangkan masa open house tu ialah :

Mee Hoon Goreng Singapore
Kuah lodeh
Satay
Ayam masak kicap makan ngan kuah lodeh
kuih muih
air oren

No comments: