Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Sunday, November 16, 2008

Tag

Hari ni adalah hari bekerja buat saya. Saya tengah bosan yang amat ni kat ofis. So, meh lah kite same-same buat tangging games ini yer. Dah lama pulak tak main tagging games ni.

Tagged by Mya


Starting time : 4.00 PM



Name : Amalina Izzah Roslan


Sisters : 2 younger sisters. I'm the 1st one!



Brothers : 1 little bro



Shoe size : 10 (besar gabak nye weh kaki ku)



Height : 160 cm



Where do you live : Sungai Buloh, Selangor



Have you ever been on a plane : Yes



Swam in the ocean : Yes



Fallen asleep at school : Banyak kali.



Broken someone’s heart : Banyak kali.



Fell off your chair : Tak pernah



Sat by the phone all night waiting for someone to call : Masa tengah hangat bercinta



Saved e-mails : Yes



What is your room like : Bersepah. Tak suka keadaan bilik saya skrg ni.



What’s right beside you: Printer and CPU



What is the last thing you ate : Popia



Chicken pox : the last time i had it masa darjah 4.



Sore throat : Dulu sebulan sekali mesti dapat sore throat. Skrg ni dah kurang dah lepas makan ubat homeopathy



Stitches : Kat kaki. Accident motor. Aku dulu minah rempit. Sampai lah ade satu masa ni aku langgar sorang nenek naik basikal. So, ade lah parut kat kaki. Jatuh saham aku weh.



Broken nose : No.



Do you Believe in love at first sight : yes



Like picnics : Yes. Tapi, bukan kat pantai lah. Panasss.



Who was/were…The last person you danced with : sape tah nak menari ngan aku.



Last made you smile : Dari semalam tak smile pun. Nangis ade lah.



You last yelled at : Hari ni tak jerit lagi.




Today did you…



talked to someone you like : Yes. Orang nye jauh di London nun.



Kissed anyone : Yes. Before pegi keje tadi cium pipi mak and abah



Get sick : nope



Talk to an ex : Nope



Miss someone : Yes. Miss Syara and Azfar so much



Who do you really hate: Backstabber.



Do you like your hand-writing : Yes. Aku rasa handwriting aku lawa. Tapi, kalau guna huruf besar semua terus jadi tak lawa.



Are your toe nails painted : Nope



Whose bed other than yours would you rather sleep in : Hotel



What color shirt are you wearing now : Brown shirt



Are you a friendly person : yes.



Do you have any pets : No.



Do you sleep with the TV on : Nope. Saya selalu tido dalam bilik. Saya tak tido depan tv. Saya tido depan laptop jer. Hahahaha.



What are you doing right now : Buat tagging games ni sesambil surfing.



Can you handle the truth : Yes



Are you closer to your mother or father : My mak. Saya rapat ngan mak saya lagi berbanding ngan abah sebab abah saya ni jenis tak banyak cakap. So, kalau ade ape-ape saya lebih selesa nak bercakap dengan mak.




Do you eat healthy : Nope. Skrg ni baru nak start makan secara healthy.



Do you still have pictures of you & your ex : Tak pernah ambik gambar dengan ex. Percaya tak?



If you’re having a bad day, who are you most likely to go to : My mum.



Are you loud or quiet most of the time : Loud especially kat ofis. Bercakap tak henti-henti


Are you confident : Kadang-kadang confident, kadang-kadang tak


5 things I was doing 10 years ago:

  • Masa ni saya form 4 kat Sekolah Kebangsaan Bukit Gading
  • Start berkawan ngan kawan baik saya Siti Barirah. Alhamdulillah still lagi berkawan sampai skrg ni.
  • Mula kenal dunia internet
  • Belajar main-main

5 things I would do if i were a billionaire

  • Beli rumah idaman
  • Beli kereta idaman
  • Haji
  • Settlekan hutang-hutang semua
  • Travel around the world dengan family


5 of my bad habits:

  • Tak suka kemas rumah.
  • Tak suka lipat baju.
  • Suka buat kerja bertangguh
  • Suka menjawab dengan orang-orang yang aku tak suka.
  • Suka bawak kereta laju-laju.

5 places I’ve lived/living
  • Kuala Krai, Kelantan
  • Johor Bharu, Johor
  • Kuala Lumpur
  • Machang, Kelantan (masa dok asrama. Tapi, tak sampai setahun pun)
  • Sungai Buloh


5 people I tag:

Tatau lah nak tag sape. Otak tak leh nak fikir lah.


No comments: