Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Thursday, December 11, 2008

Tanya Pendapat U Olls?

This is sticky post.Do scroll down for my other entries..TQ

Aku nak tanya pendapat pembaca-pembaca blog aku pasal susun atur perabot kat ruang tamu and ruang makan kat bawah ni. Perlu ke di tambah dengan perabot lain? Perlu ke di tambah dengan benda-benda lain? Aku suka sangat ruang tamu camni. Kecik dan comel je. Nak kemas pun tak lah banyak sangat nak kemas. Kalau rumah aku punya lah seksa nak menyapu semua. Hahahaha. Macam lah aku yang menyapu nye kan. Bebel je lebih.


Korang tolong lah eh bagi suggestion sikit. Ok ke tak susun atur camni ke. Perlu ubah ke?





Cuba teka bawah tu tempat letak ape? Kalau korang teka betul, nanti tuan rumah ni bagi korang hadiah. Wahhhh, tetiba tuan rumah yang kena bagi hadiah. Hahahaha.

No comments: