Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Friday, November 28, 2008

Voir

Hari tu aku keluar ngan Ain, Nor and Azizi ke Bukit Raja. Masa tu nak tengok wayang citer Madagascar 2. Before that, pegi lah jalan-jalan kan. So, termasuk lah dalam butik Voir sebab tergoda tengok perkataan 50%. so, saya terjebak lah beli sepasang kasut warna putih ni. Bile dah beli, tatau pulak nak pakai ngan baju ape. Tapi, aku beli kasut ni sebab ianya comel lah sangat. Bile balik tunjuk kat adik aku, die pun berkenan jugak siap tanya aku kenape tak beli untuk die sekali. Oit, takkan kasut pun nak beli same kot. Ko nak suruh kite ni jadi Copycat dolls ke?

No comments: