Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, December 10, 2008

Jom Main Teka-Teka Nak Tak?

Hari tu aku ade jumpa member aku, die ni memang kaki kumpul jam tangan yang mahal-mahal lah. Tak tahan ok aku tengok jam tangan Bvlgari die tu. Lawa giler ok. Aku tatau lah memula harga die berape. Tapi, bile die bagitau aku, harga die sekian-sekian aku jadi cam terkejut beruk lah jugak kan. Giler lah sanggup beli jam tangan 5 angka kan. Tu lah orang gile jam memang lah camni kan. Sanggup berhabis giler lah. Tapi, percaya aku ni antara percaya ngan tak percaya je tau. Betul ke die ni? Entah-entah saje je nak goreng aku.

Aku ni kan, mane lah nak masuk butik mahal-mahal kan. Aku jadi segan nak masuk butik Bvlgari lah, LV lah, Gucci lah dan segala butik yang mahal-mahal lagi lah kan. Masa aku jumpa die tu, die tarik nye aku masuk butik Bvlgari. Sekali, aku tengok jam yang same cam yang die pakai tu, Memang betul lah harga die 5 angka. Huhuhuhu. Aku pandang je lah die. Die siap kenyit mata kat aku sebab before this aku kate die tipu. Hahahahaha. Gile ok. Banyak giler tu 5 angka. Macam-macam aku boleh buat tau dengan duit 5 angkat tu tau. Persoalannye skrg, korang cuba teka berape harga kedua-dua jam tersebut? Ni main teka main-main jer tau.

No comments: