Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Monday, January 05, 2009

5 Tahun




Hari ni dah masuk 5 tahun dah aku berblogging. Alhamdulillah, masih kekal lagi aku dalam arena ini walaupun macam-macam benda yang aku tempuhi kan. Yang suka, yang duka dan macam-macam lah. Dan dalam dunia blogging ni lah aku kenal ramai orang dan berkongsi macam-macam. Semoga aku akan terus kekal dalam arena blogging ini Insyaallah.

Terima kasih pada kawan-kawan blog yang bagi semangat supaya teruskan jugak blogging ni. Kalau ikut kan, nak berenti dah blogging bile dugaan datang melanda (boleh caya ke nak berenti blogging?). Hahahaha. Tapi, insyaallah aku akan kuat untuk hadapi semua dugaan dalam dunia blogging ni.

No comments: