Wedding Ticker

Daisypath Anniversary tickers

Birthday ticker

Lilypie Third Birthday tickers

Breastfeeding Journey

Lilypie Breastfeeding tickers

Birthday Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Monday, January 19, 2009

Bangsar Seafood Restaurant

Masa malam birthday abah tu, abah bawak kitorang yang ade kat rumah ni gi makan kat Bangsar Seafood Garden Restaurant. Entah ape tah mimpi abah nak belanje malam tu gi makan-makan. Tapi, Siti tak ikut. Die malas nak ikut sebab nak dok rumah je. So, yang ikut nye abah, mak, Syida and me je.

Bile dah sampai kat sane, baru lah aku tahu kenape abah beriya-iya nak bawak mak pegi sane. Sebab ape tau, sebab tempat yang kitorang makan tu, bawah meja die ade air mengalir. Tapi, masa malam tu, kebetulan lah pulak paip nak bocor. Sabo je lah aku tau. time kitorang datang makan ni lah yang paip nak bocor. Sungguh hampeh tau.

Tatau dah aku nak citer ape. Tengok gambar je lah yer. lagi satu, kalau korang nak gi makan kat situ, aku rekemen sangat-sangat. Nanti aku tepek peta ok.



No comments: